#216: Thinkin' Of You

Hej!


Chciałabym w końcu zrobić Agnieszce delikatny makijaż, nawet wczoraj się do tego zabierałam i co? I wyszło jak zawsze :P Ona została przez przypadek Kim Kardaszjan a ja zakochałam się w rozświetlaczu w płynie z Inglota. Nigdy wcześniej nie lubiłam tych płynnych produktów i mistrzem dla mnie był prasowany nr 83 z tej firmy, ale efekt jaki zapewnia złoty nr 62 to po prostu MIAZGA < 3






Kosmetyki, których użyłam:


Twarz:

podkład INGLOT AMC
korektor pod oczy INGLOT AMC
puder INGLOT AMC
bronzer KOBO SAHARA SAND
róż ESSENCE 10. HEAT WAVE
rozświetlacz w płynie INGLOT AMC 62

Brwi:

kredka INGLOT 21
cień INGLOT 329

Oczy:

baza INGLOT
cienie ESSENCE 03. IRRESISTIBLE CHOCO CUPCAKE
cienie URBAN DECAY NAKED 2 YDK, BUSTED
czarna kredka MAKE UP TRENDY
eyeliner L'OREAL SUPER LINER brown
brokatowy eyeliner MYIO
tusz Estee Lauder, Oriflame Wonder Lash 


Usta:

pomadka GOLDEN ROSE VELVET MATTE 07
błyszczyk ESSENCE STAY WITH ME 02. MY FAVORITE MILKSHAKE






Zrobiłyśmy jeszcze wersję z ciemnymi ustami, tutaj pomadka Inglot 411 (uwielbiam ją! < 3)




A do posłuchania MIA, Mef to przez Ciebieeeeee


Do następnego!



4 komentarze:

  1. Piękny makijaż ! Kreska idealnie tu pasuje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba! Dzięki ;)

      Usuń
  2. ale ładna ! ale ładna ! ale ładna ! piekny makeup :*

    OdpowiedzUsuń