#213: dwie Joanny

 Hej!

Jakiś czas temu wpadłyśmy z Asią na pomysł, żeby zrobić coś w rodzaju teamu. Cały zamysł polega na tym, żeby interpretować różne inspiracje makijażowe. W naszym pierwszym wydaniu postawiłyśmy na makijaż karnawałowy. Prezentujemy dwa różne style w makijażu i uważam, że to świetne, bo każdy zapodany temat będzie przez nas inaczej zmalowany ;)



To zdjęcie widzieliście już u mnie na facebooku, niżej macie zbliżenia na moje oko ;)
Chciałam, żeby nie był to ciemny makijaż karnawałowy. Turkusowym kolorem zaakcentowałam powiekę, ten kolor świetnie kontrastuje z bordem i pomarańczem, które również są na oku. Sztuczne rzęsy jeszcze bardziej przyciągają uwagę do oczu. ;)




Kosmetyki, których użyłam:

Twarz:

podkład L'OREAL PERFECT MATCH
korektor pod oczy INGLOT AMC
puder INGLOT AMC
bronzer HONOLULU
róż ESSENCE
rozświetlacz INGLOT AMC 83

Brwi:

kredka INGLOT 21
cień INGLOT 329

Oczy:

baza INGLOT
cienie PIERRE RENE 10,26,41,40,50
cienie INGLOT  465, 353
kredka INGLOT kohl 05
tusz Estee Lauder


Usta:

pomadka GOLDEN ROSE VELVET MATTE 07






Tutaj wrzucam Wam jeszcze Asię z otwartymi oczami, koniecznie odwiedźcie jej facebooka, gdzie wrzuca swoje makijaże oraz makijaże swoich kursantek! ;)


Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz