#211: Imagination

Hej!

Przedwczoraj umówiłam się z Agnieszką na spontaniczne malowanie, nie wiedziałam do końca, co zmaluję na powiekach, ale wiedziałyśmy mniej więcej jak chcemy, żeby wyglądały ujęcia. Mega trudna sprawa dla mnie, bo musiałam się pobawić w fotografa, ale koniec końców jestem bardzo zadowolona  z naszej pracy ;)







Kosmetyki, których użyłam:

Twarz:

podkład INGLOT YSM
korektor pod oczy INGLOT AMC
puder INGLOT AMC
bronzer KOBO SAHARA SAND
róż ESTEE LAUDER
rozświetlacz INGLOT AMC 83

Brwi:

kredka INGLOT 21
cień INGLOT 329

Oczy:

baza INGLOT
cienie PIERRE RENE 41,36,26,38
cienie ZOEVA RETROFUTURE BLACK HOLE, COSMIC CHIC
cienie URBAN DECAY, NAKED2 YDK, SUSPECT
eyeliner w żelu RIMMEL

Usta:

lip tint BELL 6



Na zewnętrzny kącik oka przykleiłam kępki rzęs, żeby wydawało się bardziej 'kocie' ;)






Do następnego!

1 komentarz: