#210: no doubt about it

Hej!

Jest 10:00 a ja już jestem po 2 mejkapach i w głowie rodzą mi się pomysły na kolejne, więc myślę, że dziś będzie kosmetyczno-pracowicie :D Mega się cieszę, że złapała mnie taka wena i będę miała co tutaj Wam wrzucać ;)






Kosmetyki, których użyłam: 

Twarz:

podkład INGLOT YSM
korektor ASTOR PERFECT STAY 
puder INGLOT AMC
bronzer HONOLULU 
rozświetlacz INGLOT AMC 83

Brwi:

kredka INGLOT 21
cień INGLOT 329

Oczy:

INGLOT 353
ZOEVA RODEO BELLE cień CACTUS FLOWER, BANG BANG, DEADSHOT
URBAN DECAY, NAKED 2 cień BOOTYCALL, SUSPECT, BLACKOUT, YDK
pigment INGLOT 85
eyeliner CATRICE
kredka CATRICE

Usta:

pomadka DIOR 646



Na centralnej części górnych i dolnych rzęs przykleiłam sztuczne kępki, myślę, że daje to mega ciekawy, szalony efekt ;)


Jeszcze na koniec macie kawałek, który nie chce się ode mnie odkleić od wczoraj < 3






Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz