#208: Jaki to był rok ? 2014 w pytaniach i odpowiedziach TAG

Hej! 

Zwiedzam sobie trochę blogi i wpadłam na fajny TAG, a że takich rzeczy u mnie nie było, a chciałabym, żeby W KOŃCU coś się tutaj działo, to postanowiłam odpowiedzieć na pytania szalejące po blogspocie ;)



1.Dominujące uczucie na 2015 rok?

Zgubna motywacja, że zrobię wszystko, co sobie zaplanowałam.

2.Co zrobiłaś po raz pierwszy w poprzednim roku?

Wzięłam udział w II Regionalnych Mistrzostwach Makijażu i Charakteryzacji w ZSPMS w Bytomiu i udało mi się zająć II miejsce na podium. 



3.Co zrobiłaś ponownie po dłuższej przerwie?

Pierwsze, co wpadło mi do głowy, to to, że jadłam gwiazdki z milkiłeja, no i zagrałam w Tekkena na pleju, mega powrót do dzieciństwa :P

4.Czego nie zrobiłaś?

Znowu nie pisałam systematycznie notek na blogu i nadal nie odważyłam się na filmiki na youtubie.

5.Słowo roku:

Ogarnę!


6.Przytyłaś czy schudłaś?

Stabilnie.

7.Ekscesy alkoholowe?

Zdarzyło się parę razy :P

8.Włosy dłuższe czy krótsze?

Krótsze. I to o ile,ha!



9.Wydatki większe czy mniejsze?

Wydatki zawsze duże!

10.Wizyty w szpitalu?

Obyło się.

11.Miłość:

Kwitnie < 3



12.Osoba, do której dzwoniłaś najczęściej?

Mef 

13.Z kim spędziłaś najpiękniejsze chwile?

Najpiękniejsze, najlepsze, najulubieńsze, najnajnaj wiadomo - z Mefem < 3

14.Z kim spędziłaś najwięcej czasu?

Ten tag zaczyna być nudny... Oczywiście, że z Mefem :D 




15.Piosenka roku:

Rihanna "Stay"




Beyonce ft. Nicki Minaj "Flawless" 

GAHTDAMN, GAHTDAMN,GAHTDAMN! 

16.Książka roku:

G. Martin "Gra o tron" oczywiście.

17.Serial roku:

A to niespodzianka! Ja, Joanna, zaczęłam oglądać seriale, huh! "The walking dead" 

18.Stwierdzenie roku:

Trzeba się ogarnąć.

19.Trzy rzeczy, z których mogłabyś zrezygnować?

Facebook (serjo to napisałam?!), jedzenie pizzy na potęgę, wkurzanie się na sprawy,na które nie mam wpływu 

20.Najpiękniejsze wydarzenie:

Codziennie rano, gdy się budzę i mam obok moje lowe. (banał, co?)

21.Ulubione miejsce w sieci:

youtube

22. 2014 jednym słowem:

przeszłość 







Taguję każdego, kto przeczyta ;) Fajna sprawa tak poszperać w karcie pamięci swojego mózgu i poprzypominać sobie jakieś super momenty ;)


Do następnego! ;)

1 komentarz:

  1. Ja tez chce sie ogarnac:-)

    Gratuluje zdolnosci i wyroznienia na Mistrzostwach-wow:-)

    OdpowiedzUsuń