#198: kingbird

Hej!

Ostatnio same dzienniaki albo w ogóle jakieś pustki, więc postanowiłam wyżyć się trochę bardziej i stworzyłam look, który niekoniecznie nadaje się na codzienne wyjścia :P







Ręka oczywiście jak zawsze cała ubrudzona :D 


I na koniec taki mały hm backstage, czyli lampa i lustro, przed którymi codziennie się maziam + facechart. Te bardziej kreatywne makijaże ostatnio jakoś wolę najpierw wykonywać na kartce. Takie planowanie jest lepsze i nie wymaga demakijażu w razie, gdy coś się nie podoba.:P

Do następnego!

3 komentarze:

  1. przeszłaś samą siebie!To że efekt jest boski, to mało powiedziane!

    OdpowiedzUsuń
  2. moja czteroletnie dziecko takie "charty" kredkami świecowymi wykonuje ;) ogólnie marny pomysł i niski poziom wykonania. więcej dbałości o detale moja droga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież nie jest źle jest całkiem ładnie nie wiem o co chodzi :) mi się podoba ważne aby być kreatywnym o ! :) praca wykonana symetrycznie starannie jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń