#195: różowy dzienniak

Hej!

Dzisiaj nosiłam kolorowe smokey. Uwielbiam ten typ makijażu oka najbardziej (; 
Użyłam połączenia różu, fioletu i pomarańczy na górnej powiece oraz fioletu, granatu i zieleni na dolnej. Wcześniej nie byłam przekonana do takich różowych kolorów na oczach, jednak z czasem nauczyłam się, że przy odpowiedniej kombinacji kolorystycznej takie mixy mogą oprócz dobrej prezencji zafundować mi mocniejsze podkreślenie zielonej tęczówki. Same plusy, więc jeśli jest tu ktoś kto boi się odważnych kolorów, to proszę państwa! pędzle w dłoń i malować, próbować! :D










Do następnego!

5 komentarzy:

  1. ostatnie zdjęcie! WOW! makijaż świetnie Ci podbił tęczówkę :) ale obstawiam, że oczywiście o tym wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę rękę perfekcjonistki:) Śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż. Chyba ściągnę pomysł, bo mam zielone oczy :) Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, więc mile widziane oceny doświadczonej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czym malowałaś brwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontur kredka Inglot 21, cień Inglot 329. Podkreślam je jeszcze korektorem, żeby wyostrzyć linie.

      Usuń