#194: Pomadki Inglot

 Hej!

Dziś chciałabym Wam przedstawić 2 wkłady z serii Freedom Inglot.
Prosty system. Kupujesz kasetkę, do której dobierasz sobie cienie, pomadki, korektory, woski do brwi wg własnego uznania. Komponowanie własnych paletek, to genialna sprawa. Lubię takie rozwiązania. Nie zawsze producent musi narzucać nam gotowe rozwiązania, prawda?

Do tej pory bawiłam się w zbieranie cieni do kasetki. Te 2 wkłady, to moje pierwsze pomadki tego typu (nie licząc paletki z błyszczykami).
Kolory są trwałe, pomadka nie rozmazuje się i jest wydajna (bałam się, że taki wkład wystarczy mi na kilka razy:P ).
Jestem zadowolona. (;



 21 *  21+79 * 79


21


21+79


 79




Do następnego!

1 komentarz:

  1. ladne zdjecia, ja nie lubie pomadek i nigdy nie bede uzywala :) ten odcien drugi moim zdaniem fajniejszy

    ps98

    OdpowiedzUsuń