#191: maska karnawałowa - zgłoszenie na konkurs Pierre Rene

Hej!

Dzisiejsza notka, to spontaniczne zgłoszenie na konkurs Pierre Rene. Spontaniczna, bo dopiero dziś dotarła do mnie informacja o wydarzeniu, jeśli śledzicie mojego bloga, to wiecie, że szczególnie często nie bawię się w takie rzeczy, ale mam zamiar to zmienić! Tak! To bardzo motywujące, świadomość, ze jest rzucone hasło i inne dziewczyny tak samo jak ja główkują nad genialnym pomysłem na makijaż (; Mam nadzieję, że uda mi się brać jak najwięcej udziału w konkursach makeupowych(;









UŻYŁAM:
Cienie Pierre Rene 6, 26, 32, 56, 57, 58, 70
eyeliner Essence
podkład Miyo Fresh 04
kredka Lancome kohl
błyszczyk opalizujący Inglot
tusz do rzęs Oriflame Wonder Lash


I jak, podoba się?


Do następnego!

4 komentarze:

  1. piekna maska..mam nadzieje że wygrasz Krulowo :******

    OdpowiedzUsuń
  2. najjjsowo, już Ci mówiłam, że Twoja taka ciekaaawa i kolorowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. boski blog zapraszam na moj początkujący blog kosmetykabyhonka.blogspot.com :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń