#190: electic violet

Hej! 

Z czym posiadaczki zielonych tęczówek powinny się zaprzyjaźnić? Z fioletowym kolorem. A moim przyjacielem został eyeliner Sephora14. violet fantaisie. Idealny, polecam każdej dziewczynie, która chciałaby ładnym metalicznym odcieniem zrobić kontrast. (;
Na ustach Inglot 420. Kupiłam tę matową pomadkę x czasu temu, wczoraj 'znalazłam' w  torebce, która leżała w zapomnieniu. Zakochałam się od nowa i męczę już drugi dzień :D  Jeśli nie lubicie często poprawiać swojej szminki, to takie właśnie matowe cudeńka są stworzone z myślą o Was! Jedyne o czym trzeba pamiętać, to przed nałożeniem pomadki nałożyć balsam na usta, żeby zapewnić im nawilżenie no i zadbać o peeling ust. Matowe pomadki uwielbiają podkreślać suche skórki. Świetnie się utrzymuje (;








A jakie są Wasze ulubione pomadki? Mat, perła, drobinki? Czy może zamiast tego wolicie błyszczyki?

Do następnego!

1 komentarz:

  1. warto coś skubnąć ta tego konkursa u pierre, bo nawet trzecie miejsca są trzy sztuki więc szansa jest :D fajny ten fiolet, ja też jak robię tylko kreskę to choćby bronzerem załamanie podkreślam, bo inaczej mi łyso :D na tę pomadkę też muszę zwrócić uwagę, bo jak mówisz, że trwała to ciekawość mnie bierze :)

    OdpowiedzUsuń