#189: kreatywne kocie oko

Hej!

Dziś bez tutorialu, ale spisałam Wam na dole kosmetyki, z których korzystałam malując dziś oko w taka niestandardową kreskę. (;
Ten zielony pigment, który użyłam dziś w kąciku oka to strzał w 10! Zaopatrzyłam się też w taki różowy jaskrawy i już myślę jak go wykorzystać. Szczególnie, że paczka z rzęsami, które wygrałam w rozdaniu fejzbógowym już do mnie idzie! < 3









OCZY:
baza pod cienie Inglot
czarny i zielony cień Sleek Sparkle569 Palette
złoty cień Beauties Factory Paleta 120 cieni
cienie Inglot: 397 P, 353 M
pigment Inglot:195
kredka na linię wodną: kohl Lancome
tusz: Oriflame Wonder Lash

BRWI:
kredka Inglot: 21
cień Inglot: 329 M

TWARZ:
podkład Revlon ColorStay
korektor pod oczy Golden Rose
bronzer Honolulu
puder transparentny Manhattan

USTA:
kredka Classic 306 (kupiona w Golden Rose)
błyszczyk Sephora 47




Do następnego!

2 komentarze:

  1. WOW! pigmencik 195 skradł moje serce ;OO polecasz korektor Golden Rose, którego użyłaś?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj aż zobaczysz ten różowy, on dopiero wali na kolana! :D Korektor spoko na delikatne cienie, ma słabe krycie (;

      Usuń