#185: makijaż Sleek Ultra Mattes V1 Palette Brights

Hej!


 Jak już się zdążyłam pochwalić na facebooku, dostałam od Este paletkę Sleeka. Mam już jakieś palety tej firmy i cieszę się, że Este trafiła z wyborem kosmetyku dla mnie < 3 Uwielbiam ich intensywnie napigmentowane cienie. Jestem zadowolona z tego prezentu, bo przy porządkach zauważyłam jak mało mam cieni matowych, także ESTE DZIĘKUJĘ :D *;




Sleek Ultra Mattes V1 Palette Brights to 12 kolorowych cieni matowych. U góry możecie zobaczyć jak mniej więcej prezentują się na swatchach. Wszystkie przypadły mi do gustu, no i oczywiście najbardziej spodobał mi się sugarlite, który W OGÓLE nie chce współpracować. Mimo, że nakładam cienie na bazę fiolet się rozciera i nie chce być tak pięknie intensywny jak w palecie. Może to moje pierwsze podejście z nim było takie nieszczęśliwe i kolejne aplikacje będą już przebiegać zgodnie z planem. Zobaczymy. Jak na razie trochę się do niego zniechęciłam, więc obrażona na bank nie będę go przez jakiś czas używać.



1. Zewnętrzny kącik oka zaznaczam 'pout', cieniuję delikatnie w załamaniu powieki.


2. Na środkową część powieki nakładam 'dragon fly', rozcieram z 'pout'.


3. Na wewnętrzną część powieki nakładam 'bammi' rozcieram granice z 'dragon fly', łączę w załamaniu powieki z 'pout'.


4. 'Pout' cieniuję ze 'strike', delikatnie wyciągając kolory w stronę skroni.


5. Na dolną część powieki nakładam, od zewnętrznego kącika zaczynając, 'bolt'.


6. Następnie nakładam 'chill' na środkową część powieki dolnej. Wewnętrzny kącik zaznaczam zmieszanymi kolorami 'chill' i 'crete'.



7. Maluję kreskę eyelinerem i tuszuję rzęsy.




Postanowiłam zrobić rozdanie na Nonsenzz. Niedługo wrzucę jakieś szczegóły całej akcji. Pierwszy raz będę się w coś takiego bawić, ale mam nadzieję, że wszystko pójdzie sprawnie. Zawsze miałam dość sceptyczne podejście do rozdań, jednak od pewnego czasu zaczęłam również udostępniać rozdania innych dziewczyn. Cieszę się, bo trafiłam w ten sposób na wiele ciekawych kanałów, które teraz często odwiedzam, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. Nie zyskałam (jeszcze!!! :P ) żadnej 'nagrody' za to mam w swoich zakładkach naprawdę fajne blogi. (;
Częściowo wybrałam już prezenty dla Was, mam nadzieję, że się spodobają i że w ogóle ktokolwiek będzie chciał wziąć udział w moim rozdaniu, hahah :D 


3 komentarze:

  1. Ależ proszę Cię bardzo :D Polecam się na przyszłość :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko pomysł z rozdaniem i na pewno wezmę udział więc już jedną chętną masz XD ten fiolet taki jest, ale jeśli znajdziesz jakąś radę na niego to chętnie się dowiem i prześle info dalej! :P nie jest to moja ulubiona paleta, ale kolorki ma dosyć ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń