#178: hot temat: lampa pierścieniowa

Hej!

Pozazdrościłam koleżankom po fachu i postanowiłam zaopatrzyć się w lampę pierścieniową.
Dlaczego? Dlatego, że prowadząc taki tryb dnia, gdzie większość czasu spędzam poza domem i nie mam kiedy bawić się w malowanki, nie byłam w stanie wrzucać nowych zdjęć. Wieczorem światło jest beznadziejne a lampa błyskowa mnie nie zadowalała. Przyszła jesień i dotarło do mnie, że nie ma co po południu wyciągać pędzli i palet, bo i tak zanim skończę będzie szaro i oko na zdjęciu nie będzie fajnie wyglądać. Zaczęłam czytać o tych lampach, zastanawiając się nad kupnem. Dostałam nawet tutorial od Mai jak wykonać własną lampę pierścieniową, ale bez kombinacji skorzystałam z Allegro i tak oto mam już to cudo w swoich rękach.



Lampa pierścieniowa światła stałego NG-40C




dane techniczne:
-temp. barwowa 5400K
-moc(pobór prądu) 40W
-moc światła 200W
- zasilanie 230V 
-żarówkę można wymieniać 
-trwałość lampy ok. 6000h 



wymiary:

- średnica wewn. - 23,5 cm
- średnica zewn. - 31,5 cm
- dł. ramienia elastycznego - 22 cm


Lampa przyszła z samym fragmentem, który umożliwia wyginanie jej. Nie mam żadnego statywu, natomiast nie ma problemu z oparciem jej tak naprawdę o cokolwiek, żeby stała stabilnie i umożliwiała malowanie i robienie zdjęć. 
Mimo wszystko myślę już kogo mogę wykorzystać do pomocy przy zrobieniu klipsa, którym będę mogła mocować lampę do blatu stołu. ;>





Dostałam też dzisiaj bilety na XII Ogólnopolskie Mistrzostwa Makijażu Ekstrawaganckiego, które odbędą się w sobotę 23.11. Zapowiada się ciekawy dzień, rano zajęcia i szybka ewakuacja do Sosnowca. Nie mogę się doczekać!


7 komentarzy:

  1. Cudooowny efekt z ta lampą! Chyba też nad nią pomyślę ;) I powodzenia życzę na konkursie! Oby rywalizacja była zacięta do samego końca! Będę trzymała kciuki (-:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, lampa genialna :P A w konkursie nie biorę udziału, idę obserwować innych wizażystów (;

      Usuń
  2. Mam dokładnie tą samą lampe ;) plus statyw do niej. Makijaże wyglądają 100 razy lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, widze, ze masz ringa 40tke.
    planuje dokupic ja do robienia zdjec, tyle ze ja nie na sobie a na innych, robie glownie portrety
    pytanie czy 40w sobie poradzi - 28 na bank za slaba dlatego pomyslalam o 40tce, bo chyba 65 bedzie zbyt mocna z kolei
    daleko musisz ją stawiac od siebie w przyoadku gdy robisz sobie zdjecia?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, właściwie to mam ją blisko siebie, nie nagrzewa się, więc nie utrudnia mi to pracy. Nie jestem znawcą jeśli chodzi o taki sprzęt. Z tej lampy jestem zadowolona, bo nie stawiam jej też za wysokich wymagań. Jeśli robisz profesjonalne sesje, to najlepiej poczytaj jakieś fora fotograficzne. Robiąc zdjęcia trzymam lampę ok. 50cm od twarzy, oczekuję tylko, żeby zdjęcia były ostre.

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zdjęcia extra :)! makijaż naprawde odrazu wygląda zdecydowanie lepiej :) dzięki bardzo za tego posta, za to że odważyłaś się napisać o tym bo nie wszystkie dziewczyny chwalą się tym jak zrobić swoje zdjęcia lepsze :) myśle właśnie czy też jej nie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna rzecz. Tylko nie ma statywu, więc trzeba ją jakoś ogarnąć, żeby swobodnie robić zdjęcia. Ja jestem zadowolona. Nie bawię się w fotoszopie, nie poprawiam tam moich makijaży, więc cieszę się, że dobry efekt mogę uzyskać robiąc zdjęcia przy takim świetle. (;

      Usuń