#165: Hania & Iza

Hej! 

Na facebooku było już trochę tych zdjęć, dziś wrzucam wszystkie, które mam z tej sesji. Jestem zachwycona efektem! Bardzo mi się podobały stylizacje, które przygotowała Magda i to jak dziewczyny pozowały. 
A jak Wy odbieracie naszą współpracę? 

Foto: Magdalena Tarach

Modelka: Hania Balwierczak

Modelka: Iza Giętka



 Hania 








Iza










Tralalaproject zajmuje się produkcją takich pięknych sukienek i pomponów, także zapraszam Was również na tego fanpejdża, gdzie możecie sobie takie cudeńka zamówić!



Zapraszam na moje konta na 
&

2 komentarze:

  1. jesteś niezła !!! Jesteś naprawdę DOBRA !!! Podobają mi się baaardzo make upy!
    .. Masz świetny styl <3 Lubię go <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niunia zorganizowałam konkurs na blogu :) mam nadzieję zobaczyć tam Ciebie i Twoją twórczość ! ;)

    OdpowiedzUsuń