# 162: Big bird in a small cage

Hej!

Jestem trochę spóźniona, bo obrona dyplomu odbyła się na początku czerwca, ale chyba lepiej późno niż wcale.
Projekt "Big bird in a small cage" strasznie nakręcił mnie na kolejne tego typu sesje, gdzie mogę szaleć z makijażem i na milion procent liczyć na wsparcie ze strony ludzi, z którymi współpracuję. Cieszę się, że było w tym tak dużo zaangażowania. Dużo pomysłów, jeszcze więcej pracy i oto efekt.
Jestem dumna z tego, jak to wszystko wyszło, z wkładu Dajany, że ogarnęła pięknie całą stylizację i zrobiła genialne zdjęcia, ale przede wszystkim jestem dumna i mega dziękuję Marcie, że w ostatniej chwili, kiedy zostałyśmy bez modelki, uratowała nas i świetnie pozowała!

foto & stylizacja: 
Dajana Rutkowska 

modelka:
Marta Michnik















backstage










No i zostałam plastykiem-stylistą.

1 komentarz:

  1. W końcu! Ja czekam na kolejny nasz wspaniały wyczyn... Idę szukać modelki;d

    OdpowiedzUsuń