#147: Helson & Magdalena T

foto: Helena Bromboszcz
modelka: Magdalena Tarach


Hej!

Uwielbiam sesje tego typu, kiedy modelka jest mocno pomalowana a stylizacja jest szalona. Wiadomo, że moim faworytem z tej sesji są dwa pierwsze zdjęcia (ciekawa mina + środkowy palec ZAWSZE SPOKO!). 



 






W szkole ogarniałyśmy kolejne epoki. Tematem ostatnich zajęć był makijaż renesansowy, więc bawiłyśmy się w chowanie naszych naturalnych brwi i malowanie nowych. Lubię takie akcje, strasznie fajnie jest być malowanym przez Marcelinę. Stwierdzam, że będzie mi mega smutno jak to wszystko dobiegnie końca.





             Nienawidzę tej pogody i mam nadzieję, że już niedługo będę mogła narzekać na zbyt wysokie temperatury i to, że ciągle razi mnie słońce! Trzy makijaże studniówkowe dziś i zero normalnych zdjęć, bo szaro i buro, a światło sztuczne to przecież kpina.
         
           Mam teraz nadzieję na więcej sesji, mam w głowie kilka projektów, które chciałabym szybko zrealizować!





4 komentarze:

  1. jesteś w jakiejś specjalnej szkole makijażu czy co? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. dżizys Tkacz.. nie poznalam Cie :OOOOO
    atom

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę, że powinnaś chodzić z brwiami pół na pół :D

    OdpowiedzUsuń