# 143: Helson & Magdalena K.



foto: Helena Bromboszcz
modelka: Magdalena Kosman











       Poznawanie ludzi mega mnie inspiruje, cieszę się strasznie, że dzięki tej dziewczynie u góry, która także prowadzi bloga, miałam dziś możliwość uczestniczenia na warsztatach w SWSM w Katowicach i malowania pod czujnym okiem Olafa Tabaczyńskiego i jego Żony. (;
Lubię tego typu spotkania, dostaję ogromną satysfakcję i wielkiego motywującego kopa, kiedy widzę, że modelka jest zadowolona z efektu mojej pracy. Fajnie jest móc malować w większej grupie i podpatrywać triki i techniki innych mejkap artist :D Tony kosmetyków, miliardy pędzelków dookoła, dobre towarzystwo i nic więcej mi w sumie nie potrzeba (; Ludzie, błagam, róbcie to, co kochacie, świat jest taki piękny, haha :D



















Tylko ja mam tak, że za każdym razem jak Rihanna zrobi nowy teledysk, to mam na niego taką fazę, że muszę go zobaczyć przynajmniej miliard razy dziennie?

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że Ci się podobało i przyłączam się do apelu:
    Ludzie, róbcie to co lubicie! :)

    :*

    OdpowiedzUsuń