#129: jesienny tutorial

Jest jesień, liście zmieniają swoje kolory i zainspirowało mnie to do zrobienia makijażu. Od jakiegoś czasu chodzi za mną zrobienie tutorialu, ale nie mam czasu na nagrywanie filmików, więc tutaj step by step na zdjęciach (na samym dole są zdjęcia palet, z których korzystałam).




1. Powiekę pokryłam bazą, użyłam essence I love stage. Na zewnętrzną część powieki ruchomej i nad załamaniem oka nałożyłam ciemniejszy brązowy cień z palety lancrone.


2. Nad załamaniem oka i nad ciemny cień nałożyłam jaśniejszy brązowy cień z paletki lancrone i roztarłam granice pomiędzy nimi.


3. Na środkową część powieki ruchomej nałożyłam zielony cień z paletki Sensique.


4. Na wewnętrzny kącik powieki ruchomej nałożyłam jaśniejszy cień z paletki Sensique i roztarłam granice.


5. Na zewnętrzną część powieki ruchomej i w załamanie powieki nałożyłam czarny cień z paletki Sleek Circus, starając się rozetrzeć granice pomiędzy kolorami.


6. Od zewnętrznego kącika do mniej więcej 3/4 dolnej powieki nałożyłam czerwony cień z paletki Sleek Circus.


7. Wydłużyłam czerwoną kreskę pomarańczowym cieniem z paletki Sleek Circus, rozcierając granice pomiędzy nimi.


8. Od wewnętrznego kącika do 1/3 dolnej powieki nałożyłam żółty cień z paletki Sleek Circus, rozcierając granice pomiędzy nim a czerwonym cieniem.


9. Pod łuk brwiowy nałożyłam biały cień z paletki Sleek Circus, rozcierając granice między kolorami.


10. Na żółty cień nałożyłam złoty eyeliner z MYIO.


11. Zrobiłam kreskę czarnym eyelinerem i nałożyłam czarną kredkę na wodną linię oka. Pomalowałam rzęsy. Gotowe!







paleta 120 kolorów lancrone


 Sleek Circus


 Sensique Glamour Palette nr 107




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz