hundred - fourteen: Helson i Kasia K.

foto: Helena Bromboszcz
modelka: Katarzyna Kmiotek
stylista: Patryk Lisek 















Lubię tę sesję, wszystkie stylizacje, pozy Kasi i w ogóle wszystko(;


Jakoś dwa tygodnie z paroma rzeczami w plecaku, walka ze składaniem namiotu, paprykarz i jeszcze więcej paprykarzu, pociągi, autobusy, auta, powyginany kręgosłup, mało snu, kolorowi, weseli ludzie, dużo muzyki, dużo śpiewania, najlepsza atmosfera, krysznowy tatuaż, którego jakoś wcześniej nigdy nie zrobiłam, gdzie jest Andrzej? no i zaraz będzie ciemno
kocham te wakacje mocno, a to jeszcze nie koniec!
Jestem mega szczęśliwa, naładowana pozytywną energią i mam milion pomysłów na nowe makijaże, które mam nadzieję, szybko zrealizuję! (Helson, tu taka mała aluzja do Ciebie:D )
Czego chcieć więcej ja się pytam, hm? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz