fifty - six





Inspirowałam się trochę tym diorowskim dziełem. 


Bardzo podoba mi się jak mocno/ostro jest zakończony przy wewnętrznym kąciku oka, postanowiłam jednak trochę go podkoloryzować, aby nadac mu więcej charakteru Ciągnie mnie do kolorowych, odważnych makijaży ;>


Chcę widzieć takie kolory na zewnątrz, chcę słońca, chcę zielonych liści na drzewach, chcę kolorowych kwiatków i wszystkiego innego, co CIEPŁE




Jessie, Królowo <3


















UWAGA! UWAGA!


Podczas Koncertu zbierane będą pilnie potrzebne fundusze na leczenie INNESY HAŁGAS. 
INNESA ma 19 lat i poważne zmiany nowotworowe. W lutym 2012 poddana była czwartej operacji. 
Jest podopieczną FUNDACJI ISKIERKA , a na Jej koncie niewielka kwota, która nie pozwala na dążenie do zdrowia. 
Niestety leczenie osób z chorobą onkologiczną wymaga nakładu finansów i cierpliwości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz