fourty - six











Krzyczą do mnie mocne, kolorowe odcienie. Łapie mnie duża tęsknota za słońcem i łąką, i nawet za mleczami durnymi, które brudzą ubranie swoim pyłkiem. Nie chce już tego śniegu i miliardowych mrozów. Nie chcę też zakładać trzydziestu sweterków na siebie pod kurtkę, żeby zaraz po wyjściu z klatki stwierdzić, że chyba ubrałam o jeden za mało.. Nie zostaje mi jednak nic innego jak tylko wyrażać swoją frustrację kolorowymi cieniami na swoich powiekach i notkami na blożku.

Podoba mi się ta kreska, to chyba jeden z najszybszych mejkapów, jakie są :D


Elmo też nie lubi zimy i czeka na ciepłe dni leżąc pod kaloryferem <3
Na rzecz wygrzewania się porzucił nawet swoją piłeczkę, ale i tak nie spuszcza jej z oka :D
W sumie to po dzisiejszym dniu i jego dzisiejszych wybrykach zaczynam uświadamiać sobie jak bardzo boję się poniedziałku. To zdolny pies, chyba nie chcę widzieć tego, co zrobi z moim mieszkaniem pod nieobecność wszystkich domowników, skoro wiem co robi, kiedy nie jest sam, hm

4 komentarze:

  1. Elmo musi dać radę, mimo, że to jeden z najbardziej zwariowanych psów jakie miałam w życiu okazję poznać ;D a kreska genialna, uwielbiam takie kolory na oczach i też czekam (szczekam?) na cieplejsze dni! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful make-up!!!amazing blog!! i'm following you!!if you like mine,do the same!!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday FB FanPage

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń